Otur i Turen

Ja, det var ju SKIT KUL PÅ GUTE vi delade upp oss i två lag GB lag 1 GB lag 2 (GB - Gustavsberg) Jag var i lag 1
Men vi tog tyvärr ingen medalj för vi hade lite otur!
Match 1: HK Tyrold 2 - GB 1 Matchen var jämn hela tiden men i sista sekunden gjorde nr. 11 mål från halva plan! 8-7
Match 2: GB 01 Lag: 2 - GB 1 Jag vill inte prata om det... Typ 12-7
Match 3: Silwing/Troja - GB 1 Har inte så mycket att säga förutom att dom van hela cupen! 17-11
Match 4: GB 2 - GB 1 - Vi lädde med 6-4 i halv lek matchen avgjordes när den var slut På ett frikast på över tid!
Match 5: HK Tyrold 1 - GB 1 - Vi spelade på topp! Den var så jämn! HELA TIDEN! Ella satte tre straffar och Tyrold missa tre! 7-7
Match 6: GB 01 1 - GB 1 - Inga komentarer.. Vi van ?-? Vet inte med hur mycket?


weheartit.com


Kommentarer
Hanna säger:

Hej!

Jo jag undrar om du kunde skicka ett mail till mig om hur man lägger upp låtar från youtube till bloggen...?



Det skulle vara super duper snällt!!



Kram

2011-08-16 | 17:23:59
Bloggadress: http://hellycelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback