LEDSEN :(

Jag har inte haft den bästa uppd. direkt...
Så, jag tänkte göra ett Video inlägg men det blev såklart krongel!
Så det gick nt... :mad:
Men jag kan berätta om helgen!
Fredag: Jag spelade fotbolls match mot Enskede (1-1) Men innan det var jag med Nella sen åke hon med oss till FB matchen. Sen sov jag hos Agnes
Lördag: Jag var på grönan med Agnes! :D Det var jätte kul, vi åke Jetline, katapulten, Extreme mm. det var en riktigt lyckad dag :D
(Suddig)

Bästa bilden på hela dagen :P
Söndag: Jag spelade fotbolls match mot Boo (4-3 vinst) Det gick jätte bra vi spelade as bra :D Enda saken var att jag ramlade på svans kotan och nu inte kan böja mig ner... :thumbdown:
Skön helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback